Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

1. Zijn de prijzen bij de producten inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

2. Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Neen, Zen Moment heeft op dit moment geen fysieke winkel. Goederen kunnen dan ook niet afgehaald worden.

3. Wat is de levertijd van een bestelling?
Zodra uw bestelling compleet is, wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden.

  • Wanneer een product op voorraad is wordt dit doorgaans binnen de 1-2 werkdagen verzonden.
  • Sommige producten hebben echter een langere levertermijn tussen de 3 -7 werkdagen, afhankelijk van onze leveranciers.

4. Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen of retourneren?
U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan ons te retourneren. Voor meer informatie kan u terecht op de pagina “Retourneren en ruilen. “

5. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Uw gegevens worden enkel door Zen Moment gebruikt om de bestelling zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Uw gegevens zullen nooit worden verstrekt aan derden.

6. Wat zijn de voordelen van een account aanmaken?
Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat u sneller kan bestellen, vorige bestellingen en facturen kan herbekijken.

7. Hoe kan ik een fout op de site doorgeven?
Foutjes zijn snel gemaakt, ook bij ons. Gelieve dit door te geven in een mailtje naar: info@zen-moment.be

8. Waar kan ik een klacht indienen?
Eventuele klachten kunnen in een mail gestuurd worden naar: info@zen-moment.be


9. Hoe kan ik mijn aanmelden voor de nieuwsbrief van ZEN MOMENT?
Onderaan de website vindt u het invulveld om u in te schrijven en op de hoogte te blijven van al onze nieuwtjes, acties en kortingen.


10. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij ZEN MOMENT?
Voor alle info rond betaalmogelijkheden kan u terecht op volgende pagina: “Betalen”.

11. Kan ik het product op een ander adres af laten leveren?
Natuurlijk, dit kan u ingeven bij het afrekenen.