Retourneren en ruilen

Een product retourneren of ruilen

Het kan gebeuren dat het product dat je ontvangen hebt niet helemaal is wat je had verwacht. Daarom heb je steeds het recht om je aankoop gedeeltelijk of volledig terug te sturen. Hiervoor heb je 14 dagen de tijd nadat je je bestelling hebt ontvangen.

Hoe kan je je producten terugsturen?

1. Meld je retour aan via info@zen-moment.be. Dit doe je door volgende informatie mee te geven:
– Het order-of factuurnummer van het product dat je terugstuurt.
– Je contactgegevens: Naam, adres, e-mail en telefoonnummer
– De reden van retour: Onjuiste kleur, niet naar verwachting, beschadigd..


2. Wacht op de bevestiging van je retouraanvraag. Een bevestiging betekent dat we jouw aanmelding goed hebben ontvangen en dat je het product mag terugsturen.

3. Na de bevestiging kan je je product terugsturen naar onderstaand adres:
Zen Moment
Brugstraat 1
3360 Bierbeek.

Let op! De kosten voor het terugzenden van een pakketje zijn voor je eigen rekening en zullen niet worden vergoed. Binnen België kan je het pakje gemakkelijk terugsturen via Bpost of DPD. Vanuit Nederland doe je dit best via PostNL.

Enkele voorwaarden:
De producten moeten zoveel mogelijk in hun originele verpakking teruggezonden worden.
Verzorgingsproducten moeten ongeopend en ongebruikt zijn, anders is een retour niet mogelijk.
De producten moeten goed en stevig verpakt zijn zodat ze veilig verzonden kunnen worden.

4. We proberen je retour pakje zo snel mogelijk te verwerken na ontvangst. Gemiddeld zal je binnen de 14 dagen je aankoopbedrag teruggestort krijgen op je rekening.

5. Wil je een product ruilen in plaats van retourneren? Dat kan? Dat laat je dan weten via je aanmeldingsmail. Dezelfde voorwaarden gelden als bij het retourneren van een product.

Nog vragen of bedenkingen?
Aarzel zeker niet om ze ons te laten weten via info@zen-moment.be

Winkelwagen